JD/ Hej då Lydia

Jag har spenderat mycket tid i Linköping den senaste månaden, det har varit all fun and games men ekonomin säger ifrån nu. Dessutom har Lydia flyttat till Berlin, min bästa JOHN DOE-vän, min dubbel-dajm, så jag får ta och gå på konserter här i Stockholm. Jag kan säga direkt att det inte känns lika kul, JOHN DOE är det något speciellt med.

Foto: Sockerlobbyn

Lycka till Lydia!



En gång uppmanade jag min bror att passa på att hjula när han var ung och hade spänstiga ben, jag var väl själv 17 eller något. Väldigt underligt. Tror att det var samma dag som jag provade att hjula hemma på gräsmattan och spräckte mina jeans, vad det hade med spänstighet att göra vet jag inte. Hursom helst vill jag uppmana alla Linköpingsbor att gå på klubben JOHN DOE (Herrgår'n) i Ryd så ofta som tillfälle ges. Att som en liten arrangör fixa utländska såsom svenska akter av den kaliber som de lyckats med är inget att ta för givet.

Förra veckan spelade Jeremy Jay (US) med sina brittiska medmusikanter, snart går även [Ingenting] att skåda på samma scen. Se till att gå!

Foto: sockerlobbyn

Jeremy Jay på JOHN DOE 24/9 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0