Kings of the rodeo, skipping Sweden again. Thanks.

När vi ändå är inne på ämnet kan jag berätta att Kings of Leon valt att inte åka till varken Stockholm eller Oslo under sin turné. Köpenhamn är det närmsta Stockholm de kommer, damn you. Kom hit, jag lovar att det inte blir lika tråkigt den här gången. Ibland önskar jag att jag bodde i centraleuropa eller något i den stilen.

Translation in case Kings of Leon would happen to read this:
Come to Sweden, it will blow your minds this time!

Löjligt överdrivet, men vad gör man inte för att locka hit folk?


Kol - King of the rodeo

Kommentarer
Postat av: Axel

Hej hej, om ni inte riktigt vet vad ni ska försöka få till John Doe i vår så kan jag varmt rekommendera ett band från Göteborg som heter Skansros. Dom är väldigt bra. L1Sc2U" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=PF0iL1Sc2U

2009-01-28 @ 12:07:38
URL: http://mandorlano.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0