Hur låter din väckarklocka?

En morgon tröttnade jag helt och hållet på min väckningssignal på mobilen så jag tog steget och bytte. Jag valde en låt som jag hade på min avancerade musikmobil (har aldrig haft en sådan tidigare, tack!). Låten jag valde hade jag inte lyssnat igenom på riktigt förut, jag tänkte att den borde vara spretig på ett bra sätt, så att man således vaknar men med gott humör.
Jag valde Ram Di Dam's Chances. Såhär några veckor efter kan jag säga att det var ett ypperligt val, tack Ram Di Dam, är ni uppmärksammade på att ni har skapat en fantastiskt bra väckarklocka?


Foto: myspace.com/ramdidam

Med det sagt är det dags att sätta larmet på 06:40 och hoppa i pyjamasen, vill ju inte missa min väckning imorrn!
I take cereals with the milk, thanks!
Carro

Kommentarer
Postat av: Jocke

fin blogg, känner igen det där aldrig heller haft en "avancerad" mobil där jag kan välja att vakna till Sigur Ros - Takk som jag gör nu det är vackert ;)

2008-09-21 @ 01:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0