Bored out of my mind

Uttråkad. Väntar på att bli upphämtad. Tror jag har tittat på alla sidor som är intressanta på internet.

Igår var det John Doe på [Hg] serrni, Those Dancing Days spelade och jag jobbade för första gången med John Doe.
En heldag kan man säga. Fantastiskt kul heldag. Vi hoppades att Markus Krunegård skulle komma på efterfest hos oss. Så blev det ju inte, eller en sekund trodde jag och Lydia det, eftersom Lydia helt säkert sa att hon såg honom gå upp för trappan. Så var ju inte fallet. Geeks. Bandet var kul och trevliga också för den delen. Sen drack vi någon öl eller två. Fantastiskt bra första dag på nya jobbet.



Friska Viljor skulle ha spelat på NH ikväll men det blev inställt. I annat fall hade jag tänkt tipsa om dem, de är svängiga.
Två lokala band kommer dock, så skippa inte NH ikväll! The Majority Says och bandet som de tagit in som ersättare, kommer inte ihåg namnet (Sansui?).

Nu ska jag iväg och kalasa.

C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0