Morgonmusik

Idag är det härlig fredag och dags för "låning". Vi utarmade studenter med 98 öre på kontot tackar och bugar.

Tänkte dela med mig av min morgonmusik-lista. Idag lyssnar jag på:

♦ Yeasayer - 2080
♦ MGMT - Kids (iofs spelas hela skivan allt som oftast)
♦ Vampire Weekend - A-punk
♦ Varför inte lite Joy Division? Love Will Tear Us Apart
♦ O'Jays - Love Train ( man måste alltid ha lite soul på morgonen)

Om ni bor i närheten av Växjö, glöm för guds skull inte att besöka Fredagsfestivalen som min lobbynvapendragare Soff anordnar med sin nation! Ni har säkert läst om det förut, men gå! Det kommer bli som en härlig mini-festival:)


Mer info finns på myspace.com/fredagsfestivalen

eller varför inte kolla in ett äldre inlägg här på lobbyn: http://sockerlobbyn.blogg.se/1208206048_fredagsfestivalen.html

Härlig helg!
Carko



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0