Kör så att det ryker!

Sockerlobbyn gillar The Go! Team, Carro diggar Get It Together för att hon har hört den x antal gånger. Detta beror främst på att Gustaf visat henne ett spel, Little Big Planet, med detta ledmotiv. Spelet och låten är båda väldigt söta. Nu kanske jag får gliringar för att jag använder det ordet men låten är faktiskt söt, det är det ord jag först tänker på när jag hör den.

The Go! Team
är svängiga. Jag var tvungen att lyssna på en av deras låtar på jobbet hela förra sommaren (Grip Like A Vice), vi får skivor skickade till oss från huvudkontoret så det är bara att spela dem. De är dock blandskivor så The Go! Team hade sällskap av bland annat Fiest, Justice, Jamie T, Kate Nash, inte så illa alls! Absolut bra jobbmusik!



Här kommer den söta låten, lyssna och tänk efter; vad är det första ordet ni tänker på när ni hör den?




-Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0