Musik & plockgott

Ikväll spelar The Sounds på U.K. - UteKravallen. Uppenbarligen är jag inte där.

Foto: Pontus Höök

Jag har varken biljett eller pengar till biljett. Blev rejält sugen att gå dit när mina kära korr-grannar drog på senaste Sounds-plattan på högsta volym, man kände hur det ryckte i dansnerven och alla brast ut i en grupp-shake. Men sen började det regna... och sedan ösa, plötsligt kändes det bättre med plockgodis så jag och Kia drog till Konsum-ladan. Utanför ladan träffa vi en kille med en jättecool cykel utrustad med ryggstöd. Efter att han tappat cyklen på Kia berättade han att det var den enda i Sverige. Kia undrade hur han kunde veta det. Cool var den iallafall.

Gustaf har varit jättebra och lyssnat på band som kommer till Roskilde. Han har tittat på de små och okända och hittat fina guldklimpar:) Han har spelat upp sina favoriter och jag har fallit för grupptrycket och verkligen fastnat för The Kissaway Trail, de är guld, foo shoo!


image114
Foto: Pia Ry

ps. vi ska få vara med i corren-fredag, weeho;D

"I keep on talking trash but I never say anything" (Rilo Kiley)

-Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0