Hem Ljuva Hem

Det första inlägget

Så det här är mitt första inlägg, Sofie och jag har skapat den här bloggen tillsammans. Ur-idén med denna blogg var att diskutera, uppdatera och bara allmänt låta pennan skriva allt som väller ut ur hjärtat, eller plural, för vi är ju faktiskt två! Musik är det stora ämnet, jag ville revoltera mot alla modebloggar, dock har jag givit vika för inflikningar från Sofie som gärna vill ha med fashion på ett hörn. Vi sitter i olika delar av landet så rapporter från både Småland och Östergötland kommer att bifogas.  Allt som är lite kul och kulturellt kommer att finnas med... och så allt annat med.; ) Definitivt många sköna bilder!

Förhoppningsvis kommer vi båda hitta hem i den här bloggen.

För schysst läsning i framtiden!, Skål!

Tjipp

Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0