Slottet på Trädgårn



Idag samtalade jag med min vän Skog på fb och han uppmanade mig att gå på Trädgårn (Skanstull) för att vår andra vän Fai ska spela i form av Slottet. (Det här informativa inlägget blev lite krystat för jag tänker att Skog kanske läser det här. Han hade definitivt koll på att jag, sekunden efter jag fick veta om spelningen, skickade ett "lycka till"-meddelande till fai på hans fb-wall. *bevakad*.)

Hursom, lyssna på deras myspace om ni gillar musik liknande The Postal Service. Mycket fint. Passa på att gå på Trädgårn ikväll alltså. Ni kanske träffar Skog också, vilket är en bonus.

Gå!


Ps. Drar till Göteborg för att köra varvet, you heard me: varvet på 2,1 mil, hell yeah! Äter en massa kolhydrater as we speak. Ha en go helg mates!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0