En titt i backspegeln

Dagens fråga är ytterst viktig: Vad lyssnade jag på i maj förra året?

För att reda ut det hela jag gjorde jag som man vanligtvis gör för att komma ihåg saker i den moderna världen; jag tittade i bloggens arkiv. Maj-arkivet belyste det faktum att jag denna månad år 2010 lyssnar på EXAKT samma sak som jag har lyssnat på de senaste sju åren; Kings of Leon. Här är en länk från 16 maj 2009:

Spitting out his teeth

Jag gråter för bövelen fortfarande en skvätt när jag hör den här live-versionen, så jädrans fin är den.

Jag såg dessutom att jag började lyssna på Wannadies efter flera års uppehåll. Gissa vilka låtar jag just "starred" på Spotify?

Jo, du gissade rätt karlslok; Big Fan och You & Me Song.

Musikkonservativ. Javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0