Att dejta på nätet

Vem av de här två tjejerna skulle du vilja chatta med på en datingsida?





Jag tycker att personen på den understa bilden är en snygging, så snygg är jag inte i verkligheten. Kornigheten hjälper mitt anlete alldeles förträffligt.

Typen överst verkar intresserad av att veta mer om dig och ditt liv, frågar gärna lite för närgågna frågor och skrattar alldeles för högt åt dina skämt som egentligen inte är skämt utan vanliga påståenden som " jag gillar att spela squash efter jobbet."

Vem skulle du vilja träffa IRL?

(Pga det låga besöksantalet förväntas inget svar, jag ville bara spexa till det lite på en fredag + visa upp mig själv för jag är en jäkla påfågel. Se detta som ett undantag, det händer inte igen, titta väldigt noga, sen *swoosh* kanske jag är borta igen. *sad*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0