För en lång lång tid

Håller med Ägget som kommenterade inlägget nedan, nu får jag fanimej skriva igen!
För att plåstra om och slicka era sår kommer jag att lägga in inte mindre än 11 (elva!!!) låtar på sockerlobbyns mixtape!

Låtarna lyder som följer:



Printscreenade för att jag är lat och inte orkar skriva upp alla låtar och länka, men den fulla mixtape-listan finns i denna länk: Sockerlobbyns blandband. Låtarna har legat och mognat till sig under en längre tid, vissa mycket länge andra är relativt gröna, men kontentan är att jag diggar dem alla.

I mixtapen finns de gamla låtarna som redan blivit publicerade i bloggen tidigare.

Hurrra för mixtapes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0