Bränd

Idag låg jag och solade (obs! händer inte ofta, alldeles för hyperaktiv för det) och brände mig såklart, bästa bondbrännan i manna minne, man ser riktigt exakt var linnekanten gick, to die for!
Hursomhelst, om ni nu mot all förmodan skulle få för er att lägga er att steka i sommar men inte är typen som kan ligga still en längre stund utan stimulans för intellektet, kan jag rekommendera podcasts!
Just nu lyssnar jag mig igenom P3s programserie P3 Dokumentär, fasligt välgjort och mycket spännande skildringar av intressanta svenska händelser.

Gör det! Om ni ändå ska bränna er, ha roligt när ni gör det!


Jag idag, tatueringen var ett snedsteg från en av de ljuva tonårens Kosresor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0