Strokes

slänger in en fjärde låt;

4. You only live once - The Strokes


Thank you and goodbye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är nu den 11:e och ditt senaste inlägg var den fjärde. Hur förklarar du det? Säg inte Berlin för då blir jag avundsjuk och ledsen så ljug hellre.

2010-01-11 @ 13:10:36
Postat av: Jocke

Glömde signatur.

2010-01-11 @ 13:11:16
URL: http://cramp.se/magazine
Postat av: Carro

Jocke,

ack nej, Berlin, möjligheternas stad, har jag endast satt min fot i i mina drömmar. Jag har legat hemma i fyrtiogradig feber och feberdrömt.



Känns det bättre nu?



Darn it Jocke, nu ska vi inte ljuga, Berlin är världens bästa stad!

2010-01-11 @ 15:22:27
URL: http://sockerlobbyn.blogg.se/
Postat av: lydia

hej jocke, er blogg var jättebra!

och carro, kom tillbaka till berliin snart! jag tror det började töa idag så snart kan vi sitta på gatan och dricka whisky.

püssar aus berlin

2010-01-11 @ 16:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0