Så slöt jag upp med strängarna...

Här sitter jag 00:55 med en ostämd gitarr och plinkar. Kommer nog aldrig få den in tune men det får vara som det är. Jag letar youtube-klipp med tutorials men inget låter lika bra här hemma så som det gör på datorn.
Börjar bli trött och irriterad ändå sitter jag kvar. Tintin ligger och snarkar på min, jag tror aldrig att en hund har snarkat så ljudligt.

Igår var det Blur-tema på Strand, tvärtemot vad Jocke säger är Blur AWESOME, men jag dansade bara några steg på dansgolvet igår. Jag och Boris hade fullt upp med att sippa öl och samtala om viktiga ämnen, plus att jag tog mig an grabbhögen som spelade pingis och lyckades komma på en nice fjärde plats.

Mina ögon känns sjukt svullna, jag skojar inte.

...

Har tittat efter i min spegel, de ä'r som pingisbollar. Dags att säga adjö för ikväll.




The Temper Trap - Sweet Disposition

24:e februari, ta och se dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0