skolan, istappar och sådana som är tappade bakom vagnar

Jag sitter i skolan nu såklart som rubriken antyder, jag gör om jobb som gick förlorat igår, som jag även jobbat med hela dagen igår. Jag är just nu ensam i "grottan", det är jag, photoshop, John Mayer och mina persikor som har sällskap. Med persikor menar jag Haribo-persikor och inget annat, din filthy bastard!

Jag undersökte diverse istappar innan jag tog mig hit, de värsta, "istappar of doom", sitter på mitt hustak. Jag hoppas för allt i världen att de smälter fint och säkert av vårsolen och inte väljer att släppa i närheten av någon.
Jag ska visa er bild sedan.

Ja, just det. Jag lyssnar på John Mayer för att Jocke inte ville lyssna på honom igår, han ville lyssna på ngt rockabilly-tjafs (hej Jocke!). Sedan när det gick dåligt för honom satte jag på "Always look on the bright side of life" och skrattade. Strax innan klockan sex på kvällen igår sket det sig för mig med, Jocke smet då ut att så mycket som att se bakåt. Vi stöttar varann i GI, det ska ni veta! Vid varandras sida i vått och torrt.



Nu är jag och mitt jädra plåster här igen, vi möts ännu en gång i photoshop. Fy vad jag hatar den lilla tygbiten. Nu ska jag göra mitt arbete, det jag var satt på jorden för att göra.

Äh, vi kör Heartbreak Wayfare igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

John Mayer är mycket riktigt en sopa. Det skulle du också tycka om du testade vara nykter en dag eller två. Annars var du duktig med ditt hårda jobb och det fina plåstret.

2010-02-08 @ 22:23:38
Postat av: Anonym

Mvh Joakim

2010-02-08 @ 22:24:13
URL: http://cramp.se/magazine
Postat av: lydia

jag håller med jocke! john myer är inte så bra asså. det för mkt åh nu ska det förföras över det.



hejhej

2010-02-08 @ 23:00:43
Postat av: Carro

Jocke unt Lydia, Ni river köttsår i mitt hjärta, Jocke plåstrar om med snacket om det hårda jobbet. Lydia jag har fortfarande ett öppet sår...

2010-02-08 @ 23:06:25
URL: http://sockerlobbyn.blogg.se/
Postat av: lydz

om jag säger såhär då:



carro du var lydias hjärtas låååga, du var parken när det våras.



blir du glad då?

2010-02-08 @ 23:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0