Känner vi varann?

... sa hon med hjärtat i halsgropen.
-Nej, inte än, fråga mig om några timmar igen, svarade han och log.

√√√

Så, där fick ni introt till min nästa roman, min nästa och första. Känner ni spänningen och den förväntan som ligger i luften? ...jag med!

På samma tema: Idag producerade jag min allra första trycksak aka Plåstret.
Jag hade iallafall tänkt att skriva det så men insåg att jag just ljög mig blå. I Linköping lyckades jag allt leverera minst sex trycksaker varav fem var sektionstidningarna som jag knåpade ihop själv (om vi räknar layout-mässigt). Nu idag insåg jag vilket kaos till PDF jag lämnade över till Hans-Olof och Roffe på tryckeriet (namnen är fingerade så att ingen ska komma till skada). Fattar inte hur jävulskapet kunde bli tidning tillslut, duktiga killar de där!



Dags att kötta "Prepress", tryck for life man!

Masala.

Kommentarer
Postat av: ...

haha vet du ens vad gubbarna heter..?

dina tidningar var bäst och det vet vi alla!



//polemikens ulrike meinhof, innan hon blev terrorist

2010-02-08 @ 22:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0