Long time no see

Hello Goodbye

Mitt internet har legat nere i över en månad men nu är jag back folks!
Jag har roat mig med att googla Beatles-videor över min Iphone och sitter med fördel och spelar samma låt om och om igen. De senaste dagarna har jag totalt fallit för Hello Goodbye;



Vad är inte att gilla? De förskräckliga men färgglada samt matchande kostymerna, Johns rörelser, Georges opassande mustasch, Ringos glada uppsyn och huvudskakningar... listan kan göras lång. Se och njut!

Grattis, sockerlobbyn är officiellt up and running igen!

Kommentarer
Postat av: södddd

det här gillar jag mest med denna video: ringos trumset för barn med tillhörande barstol som trumpall. pauls takthållning i form av "jag lutar mig bakåt på mina höga klackar tills jag nästan ramlar". den konstiga stämningen på slutet när paul och john gör någon slags slå skon i marken-dans, och john slutar lite för tidigt. skriv om vad du ska se i göteborg!

2010-08-05 @ 16:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0