Pop-politik

Javisst, hahah, ja det här måste jag länka till. Min vän Lydia diggar Love Antell således skickade hon denna sida till mig:

popvänstern

Hon sa att jag antagligen inte skulle gilla det, men att det var ett roligt upplägg (plus allt det där med Love). Jag är trött på allt som har med politik att göra för tillfället men om du är en liten röding kan du simma ut till Pet Sounds Bar. Så jäkla snygg liknelse insåg jag nu. Jag klappar mig själv på axeln as we speak...

Hej!

Ja, den här bilden har jag tagit. Jag har alltså attendat vänster-tillställningar.


Kommentarer
Postat av: lydia

haha nu fattade jag! hehe

ja asså, jag kommer iaf gå dit, kom igen det blir roligt. he's charming tycker du ju med.

och det är ju snart val!

2009-11-02 @ 18:11:23
Postat av: Carro

PÅ första frågan svarar jag nej. andra nej. tredje nej. sedan måste jag ju understryka det jag antar är den underliggande agendan för popvänster-satsningen, det måste ju var just valet. ingen dum blondin här.



Jag står i baren brevid och väntar in dig när du känner dig mer i mitten.



tack! din vän och förtrogna C

2009-11-03 @ 20:27:48
URL: http://sockerlobbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0