Vi tragglar på.

Idag var det jäkligt dåligt med besökare.

Resten, hur mår ni? Vad gör ni? Låttips?

Lite John Doe bilder när inspirationen tryter:

STÄDNING.

Här städar John Doe i logen. Jajemen, vi jobbar med sånt här med, att rensa ut och sortera. På bilden ser ni mest gamla affischer och flyers. De skulle vi prompt spara.

PROMOTNING.

Här promotar vi sista datumet, Handsome Furs. Jojomen. Sådant gör man bäst i amfiteatern när alla har lunchrast.
Oh god, hur kul var det här på en skala. Men mind you, jag älskar John Doe!


Så, ännu en gång, jag undrar vilka det är som läser den här sketna bloggen?

Kommentarer
Postat av: klara

jag :)

2009-05-18 @ 00:22:58
Postat av: söddiz

inte jag

2009-05-18 @ 16:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0