UF och sådant

Idag har ägnat min tid åt politik. Även fast jag läser just politices kand.programmet är jag inte särskilt insatt i det partipolitiska (det finns ju dock så mycket mer utöver det som också räknas som politik) men idag ni, då small det till.

Utrikespolitiska Föreningen på Uni hade ordnat en gratis heldag, med allt från debatter till konserter. Jag följde diskussionen kring EU-parlamentsvalet noga, jag lämnnade dock salen när jag kände röklukt och var inte ett dugg klokare.
Ska ni rösta eller?

Sist kommer det relevanta för den här bloggen; musiken. Två band spelade ikväll + att FUNKIT slabbade på med schysst soul på slutet.


Lyssna på Breakfast In Berlin; http://www.myspace.com/breakfastinberlin
och Love Lindblom; http://www.myspace.com/ilovelindblom

En av Loves videor till hans kommande singel: Till Min Syster



Breakfast in Berlin och Love är svängiga båda två, yasss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0