Vemod och lycka

Vemod att halva sommaren har gått, lycka att sommaren varit såhär bra hittills. Man knegar på men i tunneln finns ljuset - ljumma utekvällar och Way Out West. Man kan njuta av sommaren även fast man jobbar heltid knappt utan en redig semester. Det har jag intalat mig själv.



Har inte dagens låt idag, inget har varit värdigt nog. I ärlighetens namn har jag inte ens letat, men jag har ändå en present till mina kära läsare. Lydia skickade mig en länk till Jamie T's hemsida för att jag skulle lyssna på hans nyaste nya; Sticks 'N Stones. Nu för jag det vidare till er. Från oss alla (mest Lydia då) till er alla (du därmed); http://www.jamie-t.com/. Är det bara jag eller har Jamie T fått ett litet Bright Eyes vibrato på rösten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0