Snö + socker

Imorrn tar jag semester, ska svischa ned för backarna med alldeles för långa skidor (tack gus!) och aningen för små pjäxor. Excellenet! Jag är fortfarande inne i en Bob Hund-period, jag småtrallar lite på "Tralala lilla molntuss" och serenerar mina vänner till och från.
Jag har gått mycket idag.
Fy fasiken vad kallt det är i Linköping. Man måste hålla sig varm med musik (omöjligt, men älskvärt ändå).
Snart börjar jag "jobba" igen, det är så fasligt kul att jag inte ser det som ett jobb.
 


En vanlig dag på jobbet by Caroline.

Oh well. Vad ni än gör, börja inte lyssna på Kings of Leon nu, inte för att det osympatiska, tvärtom. De är fantastiska och har varit det i 5 år, men vet ni de är mitt enda favoritband. Mitt. (Ni vet hur det är.). Om någon kommer fram till mig och berättar att  de nyligen "funnit" KoL och att de är "superbra" och undrar om jag har hört dem, ser jag det lite som att en nyrik berättar för en blåblodig hur mycket pengarna har påverkat dem. Oh grumpy me.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du blåblodig?

2009-01-07 @ 21:18:05
Postat av: lydia

undrade lydia

2009-01-07 @ 21:18:59
Postat av: Sofia

Jag förstår vad du menar. Man blir lite moloken när killen som även älskar årets idolvinnarlåt står och sjunger högt till Use Somebody när den spelar för fyrtioelfte gången på svenssonradio på mitt jobb. Jag ska försöka vara glad. Men det gör ont.

2009-01-14 @ 17:47:11
URL: http://part-three.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0