"Glädje och energi" på NH?

Tja tjena.

Denna lill-lördag planerar jag för helgen. På fredag tänkte jag gå till NH (Nationernas Hus i Linköping) och dansa när Klubb Din Mammas hus-dj Erik spelar. Missa inte, han kanske spelar Markus Krunegård, man vet aldrig.

I övrigt är det band som ska plinka på scen också. En Linköpingsbaserad orkester vid namn Clay Allison och därefter bandet You Say France and I Whistle. Din Mamma uppmanar (på sitt FB-event) "alla att sluta tänka på det udda bandnamnet och istället fokusera på musiken, glädjen och energin som detta band sprider.". Det har även snackats om eufori, well jag vet inte, vi får se. Jag har faktiskt inte orkat lyssna på banden. Ska väl göra det.

En sak är säker, dansa ska jag!

So:
Klubb Din Mamma
Nationernas Hus
Fredagen 23 januari
50 kronor
22-03
18 år

Kommentarer
Postat av: Axel

Jag med!

2009-01-21 @ 23:01:15
URL: http://mandorlano.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0