Som ett brev på posten

Igår fick jag strumpbyxor på posten, fina blommiga och helt gratis. (Ja, jag tänker på sådant med. Ibland kliar det i fingrarna, i och med jobbet i butik och sådant. Det är min stil-ven och som skriker på mig att jag ska skriva om paltorna på min fotölj, men! jag står emot. Detta ska icke! (icke!) bli någon modeblogg)

Idag fick jag paket igen! Vilken lyckans ost jag är då. Min kusin skickade mig tokfina vykort med collage av snygga damer på. Mycket omtänksamt, nu kan jag fylla mina väggar med något fint. Josefin på creativechick.se har gjort dem, gå in och titta på de vackra damerna.


Tavla av Josefin creativechick.se


Jojomensan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0