Panic prevention

Jag tror inte att jag kommer fortsätta min serie tillbakablickar i skivhyllan. När jag tittar på inlägget nu känns det obekvämt, funderar på att ta bort. Vem vill egentligen läsa om mina skivor som står och samlar damm?

Jag fortsätter nu att satsa på det som Sockerlobbyn-bloggen gjort bäst, titta in i framtidens skivsläpp. Ny fräsch musik.
Exempelvis att Jamie T lagt upp nya låtar på sin myspace. Det är ju relativt nytt.

Folk snackar om att Amazing Baby kommer att slå 2009, vi får se. Läs ett gammalt inlägg om dem här.

Depeche kommer till Arvika festivalen. SJ och festivalen har tillsammans kirrat ett "arvika-tåg" som kan ta dig från Stockholm (bara Stockholm, vad tänkte ni? Bor bara Depeche-fans i Stockholm, lite utelämnande eller hur?) och till festivalen för Depeche konserten och tillbaka samma dag. Inget nytt på taket, men resa tor och endagsbiljett får du för 1645 pix. Värt det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0