Ursäkta mig min herre...

...ursäkta mig damen, men jag måste bara säga att den här låten är så jäkla svängig. Eftermiddagslåten på fredagen (och vi vet ju alla att man bara kan ha en eftermiddagslåt)? Ja, jag måste nog säga det. Känner ni det perfekta beatet, det går inte att stå still, prova själv; stå emot frestelsen.



Jag gjorde en mixskiva till John Doe igår om jag hade varit tvungen att spela innan bandet, Lydz hittade en gammal soulblandning som vi lyssnade på istället och sedan kom Nico och snurra skivor. Hursom, är första låten på min mix denna låt, den tredje är en bollywood-inspirerad låt om en typewriter, det var i och med den senare låten som jag insåg att jag aldrig kommer att kunna spela den här skivan utanför mina egna lägenhetsväggar.

/C

Kommentarer
Postat av: j

vilken låt, du har rätt den svänger! är helt såld jag har nog lyssnat på den 10 gånger idag minst. härligt med låtar som etsar sig fast :)

2009-04-27 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0