Music gets me off

Too much info. Här är en bild inifrån Hg's DJ-bås. Lite backstage bilder är väl alltid lite snaskigt. Denna bild tog jag den kvällen som Franke spelade, den så fint nedklottrade A4-sidan visar Axels önskelista. Skivan över är bara dekoration alternativt så råkade den bara ligga där men mitt fotoöga ser konsten i sammanhanget.


Foto: Caroline Östlund @ John Doe


Här låtsas jag vara dj, vad är det man brukar säga? Fake it 'til you make it. Jag ser riktigt finurlig ut, vilken skojare va? Jag har ju inte ens några hörlurar att hålla in, här håller jag bara för mitt öra. Jag kanske inte gillar vad jag spelar. Näej, just det, det var ju Erik och Axel som spelade.

Ps. Tack för middag och sällskap mam och pap + gus. Det gör vi om snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0