Musiken, vad gör du med mig?

Sinnesstämning och allt runt omkring vårt eget väsen, det är summan av musiken. Jag skulle gärna fortsätta att skriva här i bloggen, men jag vet att uppdateringen inte kommer att vara så frekvent som skulle vara önskvärt. Jag kan lova hur mycket jag vill, men jag kan nog inte hålla det jag lovar. Det är rätt fantastikst att vi fortfarande har ett rullande antal besökare varje dag även fast vår uppdatering inte var den bästa. Tack gode gud för er.

Jag är helt nergrävd i musik, alltid. Ni vet precis hur det känns när man hittar en gitarrslinga som man lyssnar på om och om igen. Jag är där nu, jag lyssnar på Kings of Leons skiva Only By The Night från morgon till kväll (skriver antagligen ett separat inlägg om denna som jag lovat). Jag är nergrävd i musiken upp till hakan, men bara dit för man måste ju ge tid till annat.

Inlägg kommer sporadiskt för att sammanfatta det hela. Sluta inte läsa, men titta in lite då och då, vem vet Sockerlobbyn kanske överraskar dig?

Bilden nedan är fotograferad av mig under Acceleratorfestivalen i Stockholm i somras. Den föreställer Amy Millan i bandet Stars, se hennes inlevelse, det är så musik skall framföras.

Foto: Caroline Östlund ©

Det är dags att den här bloggen går tillbaka till sina rötter, tillbaka till den råa musiken.
Until next time,

Carro

Kommentarer
Postat av: jasmine kara

woww känner igen mig så mycket i det du säger.,! är det du på bilden? vilken känsla skulle va kul o höra dig sjunga, lever också för musiken. =) lycka till med allt! kramar jasmine

2008-09-30 @ 10:45:42
URL: http://jasminekara.blogg.se/
Postat av: Carro

Jasmine kara, vilket fint inlägg! Det är inte jag på bilden, men jag skulle antagligen se ut så om jag sjöng:) Fortsätt leva för musiken och lycka till i livet! Titta in lite då och då, dela med dig av tankar och kanske musiktips, det vore skoj!



Kram carro

2008-09-30 @ 15:34:22
URL: http://sockerlobbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0