Tur att skype finns

Återinstallerade Skype på min dator idag, jag och Soff hade sockerlobbyn-konferens. Vi pratade om allt utom bloggen, eller jo vi pratade lite om lejonfilmen jag har lagt upp. Fina grejer det, nästan så att man fäller en tår.

Soff bor i Amsterdam för tillfället, om några veckor blir det att hälsa på. Vi kan kalla det sockerlobbyn-konferens.

Lydia berättade förresten nyss att hon skulle lyssna på en sista låt innan hon gick till sängs, jag gjorde det samma:
Valde en låt som jag spelade  i min silvergrå CD-spelare när jag tyckte synd om mig själv i tonåren.
 Sob sob. Jag var helt insnöad i amerikanska "melodiska rockband" (så heter det enligt det alltför pålitliga siten wikipedia), Creed, Nickelback, 3 Doors Down, Live, Goo Goo Dolls och sånt skit. Allra bäst var nästan Lifehouse, därför valde jag att gå ned memory lane och lyssna på love-sob-låten "You're All I Want". Tror skivan heter No Name Face (jag skojar inte när jag säger att jag slet skivan med hälsan).

Läste nyss att sångaren spelade in skivan när han var 20 år, jisses, han låter som 30 minst, gedigen röst.




Oss emellan, jag ryser nog fortfarande lite när jag hör introt.

Håll tummarna för mig imorrn förresten; statistik-tenta.

-C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0