Oj, hoppsan, där var ju Markus.



Det här är Markus Krunegårds video för "Det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp". Lång och omständig titel, men låten den gillar jag. Ärligt talat så är jag mycket trött på den jäveln till låt, för att jag lyssnat och lyssnat och lyssnat. Nu orkar jag inte lyssna mer, men om det kommer en ny video måste man ju kolla. Man måste ju hänga med i svängarna.

Om något år kan jag nog lyssna på den igen. Älska den och så. Jag vet någonstans i bakhuvet att Markusevangeliet är fabulöst.

i övrigt härjade jag och Lydia på stan igen. Satte upp affischer här och där. Vi hittade en trend från någon annan affisch-uppsättare, denne hade systematiskt satt upp en poster över Markus Krunegård-affischen. Mitt över ansiktet. Vi tänkte först att det kunde bero på att konserten var förra veckan. Dock såg vi att trenden upprepade sig, vi drog därför slutsatsen att personen i fråga nog inte gillar MK. Vi tyckte att detta var mycket osympatiskt och satte vår affisch över deras. Jojomen, det gäller att äta istället för att ätas i affischvärlden.

Vi borde skaffa "frenemies" också Lydia, jag har hört att såna är bra att ha med!

Imorrn är det fredag, fabulöst och så!

- C






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0