Fiona Apple

Jag älskar hennes mogna men ändå lätt naiva röst. Fiona Apple är en tuff en. Jag lyssnade mycket på låten "Oh Sailor" under tiden jag reste i Australien 2006. Den är fortfarande bra.

Edit: Jag skrev det här inlägget för fyra timmar sedan, Fiona känns inte så aktuell just nu, jag är rätt ombytlig av mig. Nu är det CSS för hela slanten, Music Is My Hot, Hot Sex. Sjukt sköna typer.

Ni får välja då, Fiona eller CSS?

1. Fiona   X. CSS   2. Ingen av dem
 
1.                                                                            
   
X.                                 
 

2. Valfri

-C

Kommentarer
Postat av: yolanda

jag har aldrig riktigt förstått fiona, visst shadow boxer är okey, men det finns liksom inget som håller mig kvar. lady with a piano liksom, haha. hon känns lite som en pianobar woman men med bättre röst. jag har för lite tålamod I guess.



jag tittade på bridget jones nr 2 idag, en låt av the darkness spelades. vad hände med dem?



jag väljer X. lite motvilligt. CSS har spelats sönder i mina öron från tiden på urban outfitters. plus en till grej, men man vill ju inte skryta! (ha ha)



p.s. jag tycker det är för lite country i denna blogg. gräv fram lite!

2008-11-13 @ 01:50:03
Postat av: Yoni

CSS helt klart...det blir mkt roligare så :)

2008-11-13 @ 02:28:59
URL: http://www.owhynie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0