KOL + Roskilde = sant

Förstår inte hur jag kan ha glömt att upplysa att mina absoluta favoriter Kings Of Leon kommer till sommarens Roskilde festival!

image195
Foto: www.kingsofleon.com

Jag har under minst två år hållt tummarna för att de ska komma till Roskan, så nu äntligen. Tråkigt nog så är jag inte helt säker på att jag vill åka detta år, vem kan glömma förra årets regn-fest? Sova i ett blött tält? Aldrig torka? Kolla konserter i flera timmar i spöregn? Nej tack! Inte ens den tappraste festivaldeltagaren kan hålla minen efter en sådan upplevelse. Jag menar folk flöt omkring på madrasser i sitt tält! Solen tittade fram 1 gång under en hel vecka. Bitter? Jag? Neej. Jag är glad att jag överlevde det. Om arrangörerna kan försäkra att det blir minst två soldagar, då är det givet. Jag är på plats på Roskilde 2008.

- Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0