Tillbaka från Hultsfred

Nu är Soff, jag och våra andra två kompisar tillbaka från de småländska skogarna. Vi är riktiga energiknippen ska ni veta, aldrig att vi skulle somna klockan sex på kvällen. Skulle aldrig hända. Inte var håret fett heller, inte ens en strimma.
Festivaler är verkligen one of a kind, man betalar för att sova i ett tält med minusgrader utomhus, breivd grannar med bergssprängare på högsta volym och om man har tur äger de även en megafon. Ja, det händer bara på festival.

Sedan kommer man ihåg varför man kommer tillbaka varje år; för att det är så kul! Musiken som berör och förstör, som får en att känna något. Människor som är genuina. Stämningen som ligger i luften. Det är nog värt varenda krona.

Musikupplevelserna ligger nu på en hög och jag försöker utröna vad som var som var bäst respektive sämst. Därför tänkte jag försöka lägga in en festivalföljetong några dagar framåt, med foton från festivalen och lite annat, så missa inte!

Har ni besökt Hultsfred? Vad tyckte ni?



Lånar en bild från rockfoto.nu, de är ena flinka fotografer, gå in och kolla på bilder vettja! Fotografen Björn Bergenheim har tagit detta foto på Håkan. Har inte hunnit ladda upp egna bilder, men nästföljande dagar ska jag icke låna mer.
Sockerlobbyn kan inte annat än att konstatera att detta är en grym bild!

Ha det gott!
Carro

Kommentarer
Postat av: Love

Jag tyckte festivalen var grym, en massa härliga människor och bra stämning.



Markus Krunegård var bästa som vanligt!



Ha det bra!

2008-06-17 @ 15:09:54
URL: http://www.jacksoncage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0