Hultan here we come!



Jag sov extra länge i en riktig säng idag, jag ska nämligen bo i tält de närmsta dagarna. Inget man inte gjort förut, men hjälp vad ledbruten man blir. Sockerlobbyn + friends ska åka till Hulstfred festivalen och det blir en första faktiskt. Efter förra årets Roskilde festival är jag beredd på det mesta, inget kan bli värre än då... eller?

Jag ser iallafall framemot Markus Krunegård, Håkan, Timo, Robyn, Hives (vad många begåvade musiker vi har i Sverige!) sedan sa Gus något om Serj från System of a Down. I övrigt ska jag nog se Jimmy Eat World för att de har gjort en killer-version av Prodigys Firestarter! Hm, vi får se vart festivalvinden tar oss. 17.12 bär det av iallafall, Soff är nog redan på plats när jag kommer dit, sedan blir det campletning.
Kommer ni till Hultan? Vi kanske ses där!

Håll i hatten!
Carro-lobbyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0