Hulstfred följtetong: Bild #1 - Så kan det gå...

Idag bjuder sockerlobbyn på en studiobild direkt från Rockfotos tält Hulstfreds festivalen. Denna spexiga lilla bild är resultatet av Monikas snilleblixt; "Vi lyfter Carro!"
Detta var nog första och sista gången jag blir lyft av Kristian Anttila och hans basist (!), speciellt eftersom jag ser ut som en hobo. Längst ut till vänster står Monika, hon har här precis blivit fotad av Svenskan för ett modereportage. Jag ser fortfarande ut som en hobo. Nothing beats the festival life...


Foto: rockfoto.nu

Ps. Kristians nya skiva går varm i min spelare, den heter Lille Napoleon och är riktigt bra ska ni veta!

Tack och hej
/ Carro

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Det är ju inte Kristians gitarrist! Det är ju hans basist Oskar! :)

2008-06-23 @ 20:51:33
URL: http://meltmyplasticheart.blogspot.com
Postat av: Carro

sannerligen, ett fel smög sig in! som jag sa till dig caroline; jag har funderat kring om denne oskar är gitarrist eller bassist, hade 50% chans där.

lathet från min sida:) tacka vet jag upplysta läsare!

2008-06-23 @ 21:03:01
URL: http://sockerlobbyn.blogg.se/
Postat av: Caroline.

svar: Haha, du måste ha missförstått, jag gillade Chasing Cars, visst är det en okej låt, men inget jag faktiskt lyssnar på. A.n.g ditt lilla misstag, jag trodde också först att Oskar också var Kristians gitarrist, tills jag såg dom live :)

2008-06-23 @ 21:09:47
URL: http://meltmyplasticheart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0