You bleed just to know you're alive

Låten Iris med Goo Goo Dolls är en av de få låtar jag aldrig tröttnat på, det är sant. I vanliga fall lyssnar jag på en låt jätteintensivt i några veckor kanske och sedan pallar jag inte att höra låten igen. Iris har jag dock lyssnat på om och om igen, i ungefär åtta år. Fantastiskt. Det pendlar ju såklart men annars är den ungefär lika bra varje gång. Jag fattar inte hur Ronan Keating kunde göra en cover på den. Ingen kan göra en värdig cover på Iris. Så fick han en jäkla radiohit med den. På friskis&svettis spelade de den, Ronan versionen alltså. Men Iris är finfin med Goo Goo Dolls. Lyssna och se här.


foto: myspace.com/googoodolls

- Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0