Weapons of massdestruction, I think not.


Foto: Caroline Östlund

Jag kollar igenom random bilder på min dator, hittade den här. Vet inte exakt vilket band det kan vara, jag är nästan 98% säker på att det är Vapnet. Jag är iallafall helt säker på att platsen är Herrgårn' där jag jobbar under studieterminerna.
Jag går alla konserter som anordnas på [Hg], även om det spöregnar (tentaplugg är nästan undantag). När Concretes spelade cyklade jag och Gus igenom en hagelstorm, så hängiven är jag.
Vapnet var väl sådär, annars vet jag att jag hade kommit ihåg dem. Två-i-topp konserter på [Hg] är Jens Lekman och Moto Boy utan inbördes ordning. De sitter nog kvar i hjärnbarken en lång stund till.

- C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0