The Verve - tillbaka på musikscenen

-Va? Hörde jag rätt?
- Ja, det är sant.

The Verve
har släppt en singel och video också för den delen, låten heter Love Is Noise.
Ett av nittiotalets bästa band. Bland all skräpmusik jag lyssnade på under mellanstadiet, längst ner under den högen, där fanns The Verve. De är nog ett av de få band som jag fortfarande kan lyssna på idag. Jag kommer aldrig att glömma när jag såg videon till "Bittersweet Symphony" (ni vet när han går på en gata mitt i stan och bara går rakt fram utan att veja) och jag tyckte att det var kick-ass. Jag försökte göra det själv några gånger när jag var 11 år, men jag fegade alltid ur när det väl gällde.

www.myspace.com/theverve

Titta på nya videon här.

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0