Kom till Västra Frölunda och föds död

Dagens låt blir Kristian Anttilas "Västra Frölunda", för att den rockar mig inifrån och ut. Så enkelt är det. Låten kommer från nyaste skivan Lille Napoleon som enligt mig är hans bästa skiva. En av sommarens grymmaste skivor helt enkelt, no doubt about it! Jag tror att jag gillar Anttila för att han säger saker som man inte egentligen får säga, och den pryda delen av mig får sjunga med i texter om f*ttor och n*grer. Ni ser, jag vågar inte ens skriva ut det.


K. Anttila @ Hultsfred Foto: Caroline Östlund

Nu är Soff och vår andra BFF Linn i Barcelona för att gå på festivalen Summercase. Där ska de se artister som The Kooks och Kings of Leon (♥). Härligt värre. Hon har utlovat en full rapport när hon kommer hem. Men först ska hon väl bada och sola och sånt. Vi väntar med spänning på rapporten.

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0