Lina + Mott = underbart

Förutom mitt musikintresse, finns en annan fascination, fotografi. Jag går ständigt runt med en kamera i väskan och jag inbillar mig själv att jag ser mitt liv i fotgrafier.
Fotografi och musik funkar väldigt bra ihop, det gör livet vackrare på något vis.
Lina Scheynius's bilder komplementerar min musiksmak utomordentligt.
Hon har en skön känsla i sina bilder. Hon fotar enkla ting men uttrycket blir annorlunda, melankoliskt och allt annat än vardagligt.

Titta gärna in på hennes hemsida www.linascheynius.com

Linda Scheynius http://www.linascheynius.com/
Foto: Lina Scheynius

När ni ändå tittar på något vackert, kan ni passa på att lyssna på något bra:
Mott The Hopple - All The Young Dudes

Carry the news!
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0