Säsongsavslutning John Doe

Nästa torsdag (11/12) blir det åka av, då kommer nämligen franska bandet  Poni Hoax till John Doe (Hg, Linköping) . Det är säsongsavslutning, så förvänta er bomber och granater och sånt kul! Jag ska dansa tills dansgolvet stängs ned, mina kollegor Axel och Erik ska nämligen spela skivor. Great fun!

Här är ett smakprov på vad Poni Hoax har att erbjuda:



Varför sitter jag och soakar att jag sålde min biljett till Luciakraballen? Hade en härlig dag med KD i alla fall. Det var härligt ända tills jag släppte av henne vid Konsert & Kongress och såg hur kul allt folk skulle ha, damn them! Därefter cyklade jag hem och skriver nu inlägg till min sorry little blog. Svengelska måste man såklart ha med när kreativiteten tryter.

Imorrn är jag nog glad dock. Jag har fortfarande + i kassan, efter olika omständigheter;)

Hajj.
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0