KF Brun och fröken I


Jag måste meddela att jag just nu är väldigt stolt över min pojkväns syrra som kirrade ihop en hel spelning på Skylten själv.
Allt kirrade hon på egen hand (enligt pålitliga) källor. Bra jobbat!

Navid Modiri var det som spelade. Var det någon som såg spelningen? Klart ni gick!

Titta in på Kulturföreningen Bruns myspace om ni vill kolla in de nästkommande spelningarna. Word on the street är att de ska ha gratis julmys den 23/12, men bidra gärna med några kronor eventuella intäckter skänks visst till välgörenhet.




Kommentarer
Postat av: Kakan

Vad bra!!! Jo skivan dök upp förra veckan. Men jag har inte lyssnat på den. Den ska nämligen vara en julklapp, åt mamma. Så till jul ska vi poppa den tillsammans :)

2008-12-10 @ 10:03:13
URL: http://ryggbiff.blogg.se/
Postat av: caroline

Oj, vad duktig hon är som fixade allt själv!



Ja, jag har alldeles nyss fått upp ögonen för the killers faktiskt! Men jag älskar dem redan. Spaceman är underbar, och faktiskt tycker jag hela nya skivan är kanoners! (fast så många andra verkar rata den...)

2008-12-10 @ 17:00:22
URL: http://imagine.webblogg.se/
Postat av: Ingrid

åh vad fin du är, lite smygreklam så här!

haha helt själv var jag inte, vi är trots allt en föreningen men det var jag som organiserade/fixade.



du är söt på bilden hotspots hemsida! och tjejen som kommenterade hade rätt, sjukt snygg jacka.

2008-12-11 @ 00:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0