alors tais-toi, et danse avec moi

Jag har tränat upp min skolfranska ser ni. Tittade på serier med franska undertexter, mycket lärorikt. Undrar om ni kan lista ut vart jag tagit texten i rubriken, det är nog en hård nöt att knäcka.



I övrigt har jag sprungit runt med post-it-lappar och skrivit små meddelanden till folk på campus. Jag vill inte att någon ska missa Poni Hoax. Jag sattit upp lappar på toaletter, vid Baljan-kön (Baljan - extremt billigt fik på campus) och i föreläsningssalar.



Men ingen vet att det är jag. Fast nu vet ju ni...
...Darn it! Hursom, jag vet att det är tenta-p men hur många gånger får John Doe hit svängiga franska band?

Så, John Doe[Hg] torsdag, 80 kr, don't miss.

-C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0