Musik med riv i

Det är väldigt synd att danska Tiger Tunes inte spelar längre. De har skrivit otroligt sköna texter, med lika trevliga melodier som man inte kan annat än digga. Deras logga är rätt söt den, så söt att jag köpte en t-shirt med den på. Sedan gillar jag musiken med såklart (damn människor som köper band t-shirtar utan att lyssna bandet).

image219

Lyssna gärna på "Ninja and the Fish" och "Family Portrait". Det här känns lite dejá vu, har jag skrivit om TT förut kanske? Hursomhelst, hälsa på Tiger tunes på myspace: www.myspace.com/tigertunes (eftersom jag inte kan länka ordentligt låter jag bli, men ni hittar alldeles säkert fram ändå!)

image220
Samtliga bilder kommer från: myspace.com/tigertunes

Idag ska jag besöka Norrköping och dansa till Markus Krunegårds plattvändning på Hugo's!

Hej hej härliga lördag!
-Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0