Lobbyn diggar Dreamboy

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg var jag på Dreamboy konsert förra veckan. Då förbandet hade ställt in fick Dreamboy ställa sig på scen och riva av låten Stars direkt. Tänk er vilket Jubel som följde. Dreamboy är bra.

Folk stod till en början en bit från scenen, men kröp så småningom lite längre fram och stämningen var på topp. Låtarna Stars och What Have I Done är riktigt svängiga, lugna Stockholm We Have A Problem som talar om längtan att komma bort är schysst den med. Låtarna finns på albumet "It Means The World To Me" som släpptes i oktober förra året.

Pågarna åker antagligen till Japan inom en snar framtid, där de fått en rejäl fan-base. De har redan ett mega-fan i form av en liten japanska som följer bandet till varje plats på deras turné. Härligt!

Om ni inte vill åka till Japan för att få se dem, ta en sväng förbi Hultsfred eller Emmaboda i sommar!




Dreamboy - Stars

/Carko

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Såklart du får citera och länka. :) Fin sida. Mitt indiehjärta klappar lite extra känner jag. :)

Postat av: Rana

amen åh vad bra de är, nu har jag lyssnat fyra gånger.

2008-04-08 @ 21:40:05
URL: http://jagochkarl.webblogg.se
Postat av: Carro-lobbyn

Hej Mikaela, nu är det länkat och klart. Härligt att du gillar bloggen också!

Rana: Visst är dreamboy härliga?! :D

2008-04-08 @ 23:58:04
URL: http://sockerlobbyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0