Jag ser dem klättra i träden för att se mer av världen

"Jag skulle springa efter men trampa snett. Ibland gör man fel. Ibland gör man rätt.
Hon skrek stanna bilen kom igen bestäm dig så jag stängde dörren o tänkte sen
O när jag tänker efter såhär långt efter så kan jag se hur fel det blev
Ibland gör man rätt. Ibland gör man fel.
Lev med det..."

image222

I lördags tog Lydia, Gustaf, Ingrid och jag pendeln till Norrköping.
På Hugo's vände Markus Krunegård plattor. Det var mest mellanstadieromantik som ljöd ur högtalarna, musik i stil med eurodisko. Vi förstod att han gillar electronisk musik. Hugo's dansgolv inrymde både tjejer med alldeles för kort klänning och alldeles för mycket urrigning och killar med smala byxor kaxig uppsyn, många ynglingar, men en och annan medelålders individ och så vi. En bit in på natten spelade de "Alla som inte dansar är våldtäktsmän" och jag dunka huvudet i bordet och undrade vad jag gjorde där egentligen.
När klockan slog 12:45 och vi var påväg till tåget räddades natten då någon vid dj-båset satt på "Jag Är En Vampyr". Jag fick ett lyckorus och sprang fram till allas vår herr Krunegård och tackade så hemskt mycket för att han hade gifvit världen denna låt och han skrattade och höll med om att han hade producerat en bra låt. Sen slängde jag in ett "keep up the good work" vilket jag ångrade djupt sedan.

image223
Fotona har jag tagit.

Norrköping var värt en resa ändå.

Låten ovan heter "Ibland gör man rätt, ibland gör man fel" och är nästan det bästa spåret på skivan.

- Carro

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vafan dessa fotbilder är inte okej!
usch! LÄS MIN BLOGG!

2008-04-22 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0