Alla kids med stjärnor under ögonen sörjer

Anders Göthberg.
Jag vet att det hände för någon vecka sedan men jag är inte här för att upplysa folk utan mer visa att jag sörjer med Pop-Sverige. Jag är inte världens största BD-fan och jag kan inte heller alla låtar utantill men jag vet så mycket som att vi har förlorat en musikalisk talang och vän för de som funnit stöd i deras musik.

Mikaela på bloggen thegirlwiththethorninherside skrev ett fint inlägg:

"...Världen känns inte riktigt rättvis och mitt pophjärta sörjer.

På facebook skriver en kille att det är så himla typiskt att det här ska hända någon i ett band man tycker om och inte någon i ett dåligt svenskt band istället, och jag blir förbannad. Som om Anders inte var verklig. Bara en fantasifigur och någonslags bricka i ett musikspel. Som om Anders och Henrik och Theodor och de andra inte räddade livet på oss alla och fick oss att måla små svarta stjärnor på kinden.

17 år föralltid, visst är det så. Jag tror det."


image200


Kommentarer
Postat av: sigen

WÄÄH!! Jag blir galen, jag älskar din musiksmak! :D

2009-02-08 @ 20:54:41
URL: http://uniforeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0