Radiohead och tatueringar

Radiohead kommer till Roskilde, hoh, det sa Gus till mig. Nu vet jag nån som blir glad : ) Jag gillar Radiohead, jag är inte så jätteinsatt i deras musik, men det finns de som är det, de står vid sitt band. De kan alla låtar utantill, skrattar och gråter i berg- och dalbanan av känslor som bandet förmedlar i sina låtar. De går på alla konserter (iallafall de som spelas högst 30 mil från hemstaden, möjligtvis utanför landet, i Skandinavien möjligtvis Europa men "jag går på alla konserter")

Det tatuerar sig. Jag har en vän som visat sin kärlek till Karma Police-samfundet. Därför tyckte jag det var kul att jag hittade en slideshow med bara Radiohead tatueringar när jag googlade efter bilder. Otroligt! Verkligen ett sätt att "stand by your band!", bandtatueringar är verkligen inget nytt, men jag tycker det är intressant.
På något sätt känns det mer värt än den skalmantatuering man gjorde på Malta 1993, eller? 
Klicka här om ni vill se fan-dedikationer till Radiohead.

image146

Hur visar du kärlek för ditt favoritband?
Tro, Hopp och Kärlek
-C

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina! Fast seriöst, de stora färglagda är lite att ta i

2008-01-20 @ 10:55:27
Postat av: Skog

(av mig)

2008-01-20 @ 10:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0