Kungers Mani

Efter ett halvårs tjat och gnat på Smålands Nations bandbokare fick jag och min käre vapendragare Jenny (aka Kungers tjejerna..hah så långt gick det) igenom vår vilja..att se Stockholms antagligen bästa liveband, Kungers, helt levande på Växjö Campus.
Vad hände???
..jo surprise i Växjö..REGNET PISKADE NER!
Men vad brukar man inte säga: "Det finns inget dåligt väder. bara dåliga kläder".
Det mottot följde jag som började dansa som en galning i min håliga kofta..öö..med de minst lika galna kungers fansen Jenny och Per vid min sida. Kungers får varje lem i ens kropp att vilja "do the kongaline" och det var precis det vi gjorde;)
Om du inte har sett Kungers live så gå bums och gör det!!
Mer om vart de spelar hittar du på www.myspace.com/kungers

image127
T.h Jag, Per,Jenny,Romeo & Grega

image126
T.v Sångaren Grega och Romeo i Kungers
Vilka goa grabbar!!

//Soff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0